sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Novi Stars: Alie Lectric

Hih hihhii päästiinhän me vihdoin tähänkin vaikka jo pidemmän aikaa hyllyssä koristellut :) Tämänkin tilasin käytettynä Ebaystä ja sain nuken hurjan edulliseen hintaan.

Alien erityispiirre on jalkoihin syttyvät eriväriset valot. Valot saa päälle painamalla nuken selässä olevan repun sydäntä. Jälleen kerran olen erittäin tyytyväinen Noviin, nämä ovat niin kauniita ^-^


Niin ja eihän sitä voi näköjään postausta tehdä ilman uutta ponia :D Aiemmin mainitsin haluavani G4 Twilight Sparklen, jolla tinseliä tukassa ja gem eyet. Huutiksessa sattui tälläinen tulemaan vastaan niin pitihän se ostaa pois
Tätä Twilight Sparklea saa Crystal Empire singlenä sekä Crystal Jewel Salon-setissä yhdessä Prinsessa Cadancen kanssa. Molemmat julkaistu vuonna 2012 mutta olen nähnyt CJS-settiä kaupoissa vieläkin.

4 kommenttia :

  1. Meillä ei ole yhtäkään Novi Stars nukkea. Olen kyllä katsellut niitä monesti Prismassa, mutta se hinta! :(
    G4 poneja hommasin itsekin, Nightmare Moon, Prinsessa Celestia ja Luna. Neljäs meni ohi, kone päätti temppuilla ratkaisevassa vaiheessa, eli en saanut Queen Chrysalista :( No, joskus toiste sitten... Pikkumimmiäkin harmitti tuo Queen Chrysalis, mutta onneksi saa edes nuo kolme muuta leikkeihinsä.
    Tilasin myös Zelfejä :D Ne 7 jotka meiltä vielä puuttui (wave 1). (Miss Cloveria meillä ei kylläkään ole). Koskakohan wave 2 tulee Suomeen? Catsby, Kitsu ja Webina on tällä hetkellä mun lempparit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä viitti, en oo yhtäkään Novia ostanut Suomen kaupasta just sen hinnan takia :( Itelle tuli myös Celestia hiljattain (sais vaan kuvattua) mutta Nightmare Moon puuttuu vielä kuten myös monia pieniä :P

      Juu eipä taida yhtäkään harvinaista saapua Suomeen tai max ihan pari :( Kitsu on musta Masquerade sarjaa niinkuin Birchykin. Eipä ole Suomessa niitä näkynyt ainakaan vielä. Basic wave 2 blindit on ilmestynyt jo Jenkeissä mutta ei taida sielläkään olla seminä vielä esim Webinaa (mikä on kyllä niiiin magee!). Jewelya eli basic wave 2 ultra rare Zelfistä on kyllä tullut jotain esittelyjä Youtubessa muttei muista :O

      Poista
    2. Ja mä kun ajattelin että Masquerade Zelfejä en hommaa! Mä tosiaan luulin että Kitsu ja Birchy on ihan vaan basic-Zelfejä... No, ei se mitään, kunhan homma pysyy edes jotenkin järjen rajoissa :D 1kpl/hahmo ei ole vielä paha, niin tulkoon sitten pari Masquerade Zelfiäkin :)

      Mä en itse välitä niin hirveästi G4 poneista, tai ainakaan aikaisemmin en välittänyt. Nyt alan jo innostua ja se on sitten menoa näköjään :D Pitihän se arvata. Nightmare Moon ja Queen Chrysalis on kyllä tosi hienon näköisiä, ne oli varmaan sellainen alkusysäys mulle tähän hommaan ja vaikka pitkään vastustelinkin, niin nyt ne on sitten ostettu. Tällä viikolla tuleekin sitten paljon kivaa postia, ihanaa :)

      Poista
    3. Juu ne taitaa olla ihan basichahmoja mutta kuuluvat siihen aaltoon, kai :P

      Mä en oo ikinä niin rakastanut poneja (paitsi tietty lapsena) mutta G4n kautta innostuin niistäkin. Tosin mua nyt ei oo vaikeeta innostuttaa jotain keräämään :D

      Poista