keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

POP POP POP!!

Sisko lähti taas jokavuotiselle Jenkki-reissulle Miamiin ja Orlandoon. Hänen kihlattu on miespuolinen minä eli siis tykkää leluista, poikien leluista kyllä :P Varsinkin sarjakuvat ovat hänen mieleensä joten kun Orlandossa sattui olemaan samaan aikaan MegaCon niin meniväthän he tietysti sinne, josta en ole yhtään kateellinen kröhmn... En mä kuitenkaan tyhjin käsin jäänyt sillä annoin ostoslistan siskon käteen ja kyllähän sieltä aika mukavasti tuliaisia tuli! <3

Pelkkiä Funko POPeja tuli ja mikäs sen parempaa sillä RAKASTAN NIITÄ! Muita POPeja ennestään oli vain KISS-yhtyeen jäsenet (mikä on muuten paras bändi ikinä). Joitakin jäi vielä, joita olisin mielelläni ottanut mutta pitäähän sitä jotain säästää seuraavan kertaan ;)

Evil Queen
Cruella de Vil

Maleficent

Ursula

Fluttershy

Pinkie Pie (hui kun tuli ruma kuva)

Jack ja Sally (myydään erikseen)

Hirviö ja Belle (myydään erikseen)


Näistä lempparini on Maleficent, se on vaan niin sairaan magee! Hirviötä ja Belleä kuitenkin tahdoin eniten koska 'Kaunotar ja Hirviö' on ehdottomasti maailman ihanin leffa! Hih ostin aikoinaan huutiksesta Special Edition dvdn 80 eurolla :P Mutta en ole katunut sitä päivääkään vaikka katsonkin leffan nykyään bluraylta. Mikä näistä on sun lemppari?

Hmmm.. saisikohan näitä Lontoosta koska Supernatural Sam ja Dean olis pakko saada! :D

15 kommenttia :

  1. Noi on niin ihania! (Maleficent ja Hirviö on mun lempparit noista sun omista) :) Mä oon himoinnut noita kans jonkun aikaa, esim. Loki olis niin siisti :D
    Ai niin muuten, on tulossa Maleficent elokuva, pääosassa Angelina Jolie. Haluan kyllä nähdä, trailereista tykkäsin ainakin.

    VastaaPoista
  2. Juu odotan niin, että pääsen kattoo sen! Näin trailerin aikoja sitten ja siitä asti vaan odottanut sitä päivää kun pääsen kattoo <3

    Hmmm.. melkeen vois kuvitella, että tykkäät Lokista?? ;) En oo nähny Thor kakkosta mutta ykkönen oli musta aika plääääh... Marvelin leffoista kumminkin aina suuret odotukset mulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, se ensimmäinen Thor elokuva oli mun tyttärelle tavallaan johdanto Marvelin maailmaan. Pikkumimmi rakastui Lokiin ihan täysin :D Itsekin tykkään Lokista, tai enemmänkin ehkä siitä kemiasta Thorin ja Lokin välillä. Niin, ja mä tykkään pahiksista. Aina. :D
      Nyt mun tyttö sitten katselee mun kanssa Marvelin elokuvia ja lukee Marvel sarjiksia yms. Käännytin myös mun miehen, se ei voinut ennen sietää mitään mistä mä tykkäsin... :D Nyt meillä on sitten koko perhe innoissaan kaikesta siitä mistä mä ennen intoilin yksin, Star Wars, LOTR, Hobitti, kaikenlainen fantasia jne. HYVÄ MINÄ! :D Jouduin kyllä tekeen tätä käännytystyötä melkein 10 vuotta... Lapsi oli helpompi käännytettävä, haha :D

      Poista
  3. Ihania noi Disney-pahikset<3

    Pahatar on ehkä mun lemppari kans. :)

    (Ja jee supernatsku :D<3 )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa ootko nähny Samin ja Deanin, bambiraptor? Ne on niin vallattomia! :D

      Poista
    2. Oli pakko googlaa tän jälkeen :D Siis ihania!

      ..Paitsi jotenki toi Cassu vetoo muhun eniten noista... :'D

      Poista
  4. Kivan näköisiä. Mutta en ikinä itte noita hankkisi. Ei oo mun tyylisiä

    VastaaPoista
  5. Omia lemppareita on Maleficent ja Ursula! : D
    Tosi hauskoja, pidän noiden silmistä!

    VastaaPoista
  6. Ihanaa löytää joku toinen, jolla on myös näitä Funko POPeja! Omaan kokoelmaani kuuluu nelisenkymmentä POPia ja koska olen hurja Disney-fani, lähes kaikki omistamani ovat Disney-hahmoja :).
    Kokoelmani täydentyi itse asiassa juuri eilen Frozenin Elsalla ja Annalla sekä 9 tuuman Limited edition Mikki Hiirellä <3!
    Vielä on ostoslistalla "muutama" hahmo, mm. tuo Cruella (vaikka en tykkää sen kulmakarvoista ;) ). Lisäksi pian on tulossa Leijonakuningas Funko POPeja, ihanaa en malta odottaa :)

    VastaaPoista
  7. Omg, onko nmää edelleen tallella? Voisin ehkä osta ne, jos ei ne ole arvokasta muistoa. Jos ei niin ei. No hätä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan nämä kaikki vielä minulla :) Mutta eivät ainakaan tällä hetkellä myynnissä :)

      Poista