sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Novi Stars: Alie Lectric

Hih hihhii päästiinhän me vihdoin tähänkin vaikka jo pidemmän aikaa hyllyssä koristellut :) Tämänkin tilasin käytettynä Ebaystä ja sain nuken hurjan edulliseen hintaan.

Alien erityispiirre on jalkoihin syttyvät eriväriset valot. Valot saa päälle painamalla nuken selässä olevan repun sydäntä. Jälleen kerran olen erittäin tyytyväinen Noviin, nämä ovat niin kauniita ^-^


Niin ja eihän sitä voi näköjään postausta tehdä ilman uutta ponia :D Aiemmin mainitsin haluavani G4 Twilight Sparklen, jolla tinseliä tukassa ja gem eyet. Huutiksessa sattui tälläinen tulemaan vastaan niin pitihän se ostaa pois
Tätä Twilight Sparklea saa Crystal Empire singlenä sekä Crystal Jewel Salon-setissä yhdessä Prinsessa Cadancen kanssa. Molemmat julkaistu vuonna 2012 mutta olen nähnyt CJS-settiä kaupoissa vieläkin.

perjantai 2. toukokuuta 2014

MLP: G1 Rainbow Curl Ponies

Ensimmäinen Rainbow Curl Ponini oli Ringlet, jonka esittelyn löydät täältä. Ihastuin jotenkin tähän sarjaan ja päätin hankkia kaikki
Sarja on julkaistu 1989-1990. Kaikilla RC poneilla, on alunperin ollut karvoissa vaaleanpunaista mutta ajan myötä se on haalistunut valkoiseksi. Vähän ikävää kyllä sillä harjat näyttäisi paremmalta alkuperäisellä värityksellä. Harjat ovat myös alunperin olleet korkkiruuvit mutta useammalla tapauksella ovat suoristuneet. Poneilla on upea koko kyljen peittävä symboli.

Ringletille olen aikasemman postauksen jälkeen tehnyt kiharat

 Raincurl. Nämä kiharat ovat myyjän mukaan tehty uudestaan, eivät ole siis alkuperäiset mutta erittäin hienot! Paremmin tehty kuin mun tekemät :P


Streakyn harjat myös jouduin itse oston jälkeen kihartamaan mutta suoraan sanottuna tuli aika karseat :D Yksi iso miinus on, että omalla ponillani on seisontavika. Ei siis pysy kolmen jalan varassa vaan nojaa tuohon etummaiseen. Kuvan sain otettua laittamalla teippiä nousevan takajalan alle mutta hyllyssä tuo keinahtaa koko ajan.


 Stripes. Tämä kaunotar on re-rootattu, ei siis omasta toimesta. Raidat on kuitenkin oikeassa järjestyksessä sekä suurinpiirtein oikeat värit, ei välttämättä täysin oikeat sävyt. Hetken mietin, että olisin laittanut kaikille uudet harjat mutten sitten viitsinyt alkaa leikkelemään poneja. Tällä on kyllä niin ihanan pitkät ja silkkiset karvat sekä etummainen raita pinkki eikä valkoinen niinkuin vanhoilla haalistuneilla.


Loppuun voisin sokerina pohjalle laittaa kuvat ihanista pikkukisuista, jotka taannoin ostin
Eläimillä on nukkaturkki ja ovat tosi pieniä, vähän petsejä pienenpiä. En edes tiedä mitä ovat mutta kun olivat niin pirullisen sulosia, että oli pakko ostaa. Kissaeläimet ovat vaan niin kauniita. Heh pistetääs kuvaa omasta hurjasta tiikeristä, joka täyttää kohta vuoden <3

Sori huonolaatuinen kännykkäkuva

 






sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Jumboilua

Tuli käytyä Flamingon Finnkinossa katsomassa Divergent- Outolintu, oli muuten hyvä. Ekaksi tuli vähän mieleen Nälkäpeli mutta saavutti kyllä omanlaisuutensa. Siis tietysti kun sinne asti lähti, oli käytävä Br-leluissa ja eihän sieltä koskaan ole tyhjin käsin lähdetty.

 Ekana lähti uusi Zelf mukaan. Elfa on tosi suloinen. Jälleen kerran upeat koristelut kropassa ja Elfalla on myös pisamia ja poskissa pienet lehdet




The Zelfs blind "bageja" en itseasiassa aio enää ostaa, nämä isot on vaan niin paljon söpömpiä. Mutta muita blindeja lähti mukaan kuten Littlest Pet Shoppeja sekä My Little Ponyakin yksi
Tää on niin söpö etten kestä <3

Nurse Snowheart


Se on varmaa, että jos pysähdyt Schleichien luona, ei siitä pääse pois ilman useampaa ihanaakin ihanampaa elukkaa


Viimeisenä sokerina pohjalla on se, jota olen etsinyt monesta paikkaa. Siis Disney Infinity Sorcerer Mickey! <3 En pelaa enkä usko, että ostan muita Infinity hahmoja mutta tämä oli saatava. Sitä paitsi hahmot oli BR-jäsenedulla edullisempia ;) Sorcerer Mickey esiintyi vuonna 1940 julkaistussa Walt Disney elokuvassa Fantasia sekä uudestaan 1999 elokuvassa Fantasia 2000, The Sorcerer's Apprentice

lauantai 19. huhtikuuta 2014

Lalaloopsyja

Niin eihän se siihen yhteen Lalaloopsyyn jäänyt, does it ever.. On ne vaan niin söpöjä mollamaijoja :D Ostin myös ekan ison Lalaloopsyn, tai siis keskikokoisen, eli pikkusiskon. Löysin Cittarista alennuksessa sairaan söpön leppäkerttu-asun ja oli pakko ostaa. Sitten täytyikin etsiä Ebaysta edulliseen hintaan nude nukke ja näin sain ehkä maailman söpöimmän otuksen hyllyyni! <3


Nukke on Lalaloopsy Littles Stumbles Bumps 'N' Bruises ja isosisko on Rosy Bumps 'N' Bruises. Tuli vielä tosi nopeasti Jenkeistä, ihan muutamassa päivässä. Ja samoihin postikuluihin ostin myös halvalla Novi Stars nuken mutta siitä kuvia myöhemmin.

Mini Lalaloopsyja ostin myös jokusen tässä taannoin. Niillä oli taas kaikenlaista peliä ja vermettä mukana, jotka sai lähteä toiseen kotiin leikkeihin. Pidin vain 7 lemmikkiä, jokaiselle yksi (Tuffet Miss Muffet löytyi jo kokoelmasta ja sai nyt lemmikin) vaikka eivät olekaan kaikki näiden omia.

Oikealta Cherry Crisp Crust, Bun Bun Sticky Icing, Jelly Wiggle Jiggle
Oikealta Scoops Serves Ice Cream (playset), Rosy Bumps 'N' Bruises, Charlotte Charades
Oikealta Scoopsin, Bun Bunin, Mittens Fluff 'N' Stuffin-lemmikit
Oikealta Bubble Smack 'N' Popin, Jellyn, Rosyn, Peanut Big Topin-lemmikit

Niiiiiin... Oliko se niin, että piti viikko olla ostamatta leluja? Joops, sorruin neljäntenä päivänä tilaamaan muutaman ponin Ebaysta. Nyt oikeesti yritän eiku siis OLEN OSTAMATTA leluja hetkeen, oikeesti ;D

tiistai 15. huhtikuuta 2014

Ponies ponies everyday ponies...


Taas on jokunen poni päässyt omaan kokoelmaan ja pitihän niistä päästä höpöttämään ;) Aloitetaan vanhemmasta eli

 G3 Applejack. Jotenkin hirmu kivan näköinen ja rakastuin tuohon silmän omenaan heti! Harja ei ole niin toivotussa kunnossa. Applejackia saa kahdessa setissä- Picnic Celebration ja Tea Party-playsetti, jossa mukana myös Spring Fever- molemmat vuodelta 2003.

Paljon eroa G4 Applejackiin


G4 Diamond Rose. Ekalla julkaisulla on ihan tavalliset siivet. Se on kuitenkin vähän kiven alla niin ostinpa tämän glitterisiipisen kun vielä edullisesti sain. Eroa ekaan 'normi' Diamond Roseen on myös symboli eripuolella sekä sillä ei ole jalka koukussa. Tämä julkaistiin vuonna 2012, ja paketissa mukana myös Pinkie Pie.


Kun kerran on pakko saada lähes kaikki erilaiset Pinkie Piet ja Fluttershyt niin oli vain ajan kysymys koska kokoelmaan tulee fashion size ponit. Kokoero on suuri :)
Oikealla tavallisen kokoinen, myös uusi, Fluttershy. Halusin myös tämän itselle sillä silmät ovat erilaiset kuin aiemmin ostamallani, lisäksi ponilla on ihanat gem eyet ja harjassa tinseliä. Tätä Fluttershyta saa Crystal Empire singlenä sekä Crystal Sparkle Bath-playsetissä yhdessä Pinkie Pien kanssa, molemmat vuodelta 2012.

Gem eye
Fashion size Fluttershy on vuodelta 2011. Vuonna 2013 julkaistiin uudenlainen fashion size, jolla hirmu pitkä harja sekä erilaiset silmät ja siivet. Tätä -13 ponia on kaupoissa nyt, vanhempaa on vaikeampi löytää enää.




Pinkie Pietä yllättäen onkin sitten useampaa, peräti neljää erilaista fashion sizeä. Tämä on ensimmäinen julkaisu vuodelta 2010. Vuonna 2013 julkaistiin Pink & Fabulous (kaksi erilaista), jolla valkoisia ja mustia yksityiskohtia. Se on aika hieno rock-Pinkie :P


Eilen alkoi lakko. Yritän olla yhden viikon ostamatta leluja :P Katsoo sitten viikon päästä josko vähän vaikka pidentäis vielä, en tiedä, en ainakaan lupaa mitään! :D Onneksi kuitenkin tulossa paljon leluja niin ehkä viikko menee nopeasti (shoppailuhulluusko,minulla?).

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

MLP G1 Fluttershy

Eiku siis hetkinen.. Eihän sellaista ole kuin G1 Fluttershy? No nyt on :P Aiemmin postasin G1 Dancing Butterflysta, johon nyt sitten oikeastaan kyllästyin ja kun halusin kuitenkin jossain vaiheessa tehdä G1 Fluttershyn niin miksipä ei sitten siitä. Voit kurkata kuvan ponista ennen kustomointia tästä.

Eka tekemäni re-roottaus ja tässä hieman kuvaa loppusuoralta, jonka jälkeen meni muuten neula rikki mutta näppärästi tein toisen :P Helpot ja tarkat ohjeet re-roottaukseen ja muuhunkin kunnostukseen löydät täältä Myrskyttären ponisivut



Lopputulokseen olen kyllä itse tyytyväinen :) Halusin tehdä oikein pitkän harjan ja tietysti piti myös silmät maalata vihertäviksi, en vaan tajuu miksi kuvassa näyttää ihan siniselle kun väri on sellainen smaragdi. Nooo mutta seuraavana vuorossa sitten olisi G1 Pinkie Pie :)


torstai 10. huhtikuuta 2014

Monster High: Uusia asuja

Jälleen taas tyttöseni kaipasivat vaihtelua, joten täytyihän sitä muutama asunen ostaa :) Suurimmalla osalla kustomeistani alkaakin jo olemaan käsintehdyt asut, joillekin jää varmasti pakosta MH-asut sillä ovat niin ihania. Esimerkiksi tälle ex-Clawdeenille ei vaan sopisi mikään muu asu kuin tämä



Mutta sitten uutukaisiin. Näiden kolmen kustomin mekot ovat kaikki ostettu huuto.netistä, oikein söpöjä tekee. Itsellä on muitakin hänen tekemiä mekkoja (http://www.huuto.net/hakutulos/sellernro/1719693).

 Nukke on CAM Blob girl
Kasvoista otin vain meikkejä pois, maalasin huulet ja lisäsin timantit silmiin. Tukka on peruukki ja kruunu Sweet 1600 Draculauran
 Arvaako joku kenen kengät ja mitä sarjaa? ;)


Nukke on Sweet 1600 Frankie


Draculauran Day at the Maul-kengät


Nukke CAM Witch, huulia ja silmiä piti uusiomaalata
Peruukki CAM Sireenin, hattu Bratzillaz fashionpackista, hiuskoriste Zelfin amuletti :P
Liivistä en tiedä minkä on, Bratzin?
Kengät samasta Bratzillaz fashionpackista kuin hattu

Lopuksi vielä Spectra-sekoitus :)

Nukke Power Ghouls
Panta Ghoul Spirit, korvikset Ghouls Night Out, hiuskoriste Dot Dead Gorgeous
Vaatteet Ghoul Spirit, kädet Dot Dead Gorgeous
Kengät Ghoul Spirit, nilkkakorut Dot Dead Gorgeous


Mitäköhän sitä seuraavaksi.. Olisi uusia My Little Ponyja G1-G4, Lalaloopsyja, Littlest Pet Shoppeja (uusimpaa), randomeja eläinleluja.. Toivomuksia seuraavaksi postaukseksi? :)