Oli tarkoitus mennä Tallinnaan Zelffi-ostoksille kun ei niitä enää Suomesta saa yhyy :'(. Reissu kuitenkin minun osalta peruuntui kun apuani tarvittiin kotirintamalla. Mutta annoin sitten itselleni luvan tilata neljä, kyllä vain neljä, zelffiä Ebaysta. Intoutuneena tilasin neljä ekaa ihanaa sen enempää ajattelematta. Olisihan mulla ollut series 3:sesta ja 4:sta muutamia vielä hankkimatta mitä haluan. Nooo ehtiihän noita sitten ja joulukin tulossa ;)
Nämä neljä saapuivat postilaatikkoon viime viikolla
Zebbie "seepra Zelf"
Talleen "kirahvi Zelf"
Koolah "koala Zelf"
Wizzkas "siivekäs kissa Zelf"
Jokaisen Zelffin mukana tuli myös kolme pinkkiä kuminauhaa sekä keräilyvihkonen
Tämmösiä olisi sitten mun MUST HAVE-listalla
Series 3
Series 4
Series 5
tiistai 17. marraskuuta 2015
lauantai 31. lokakuuta 2015
Monster High Scare & Make Up ja Freak du Chic
On hyvin vaikeaa pitää päätöksestä "lompakon nyörit sulki" kiinni, kun uusia nukkeja yhtäkkiä tuleekin Suomeen tiuhaa tahtia. En valita, sillä onhan se hienoa joskus saada jotain tännekin mutta.. kun ei ois rahaa tuhlattavaksi. Noh itseni tuntien tiesin, että keksin kyllä hyvät syyt muutaman nuken hankintaan joten skippasin sen väittelyn ja oikasin suoraan niiden ostamiseen :D
Scare & Make Up
Clawdeen Wolf ja Viperine Gorgon 2 -pack
Eihän sitä pystynyt olee taas kajoomatta näiden lookkiin eli tässä tulos (huom. paketissa ei tule standeja!)
Clawdeenin tukka aukaistu ja suoristettu. Latvoja piti vähän tasata. Otin toiselta nukelta kaulakorun ja käsikorun antamaan pientä boostia muuten vähän tylsähkölle asulle.
Viperinen tukka oli tosi huonossa kunnossa joten päätin vetästä ponnarille sen. Pannasta en tykännyt yhtään joten se sai lähteä. Pöllin basic/FCA Viperineltä kaulakorun ja heti tuli asusta hienompi (tai ainakin omasta mielestä :P )
Ihan kiva, että nukeilla tuli sälää mukana mutta standien puuttuminen ketuttaa aina! :(
Freak du Chic
Clawdeen ja Twyla on Target exclusiveja enkä uskonut niiden tulevan Suomeen. Olin vältellyt Ebayta muutenkin eli ajattelin, että kyllä ne sitten ehtii. Ja sitten nuo ihanat tulivatkin Citymarkettiin! :O En voinut revetä molempiin joten päätin hankkia Clawdeenin ensin.
Nukke on aivan ihana! Lähes täydellinen, muttei ihan ;) Turkisbolerojuttumikälie jää minun nukelta pois koska en pidä turkiksista. Takana myös lerpatti joku laahus mikä ideana ihan hyvä mutta toteutus oli surkea joten leikkasin pois sen.
Scare & Make Up
Clawdeen Wolf ja Viperine Gorgon 2 -pack
Eihän sitä pystynyt olee taas kajoomatta näiden lookkiin eli tässä tulos (huom. paketissa ei tule standeja!)
Clawdeenin tukka aukaistu ja suoristettu. Latvoja piti vähän tasata. Otin toiselta nukelta kaulakorun ja käsikorun antamaan pientä boostia muuten vähän tylsähkölle asulle.
| Ihana meikki! |
| Kengät on ihan supermageet! Ihanaa saada uutta muottia ettei kierrätetä samaa vanhaa |
Viperinen tukka oli tosi huonossa kunnossa joten päätin vetästä ponnarille sen. Pannasta en tykännyt yhtään joten se sai lähteä. Pöllin basic/FCA Viperineltä kaulakorun ja heti tuli asusta hienompi (tai ainakin omasta mielestä :P )
Ihan kiva, että nukeilla tuli sälää mukana mutta standien puuttuminen ketuttaa aina! :(
Freak du Chic
Clawdeen ja Twyla on Target exclusiveja enkä uskonut niiden tulevan Suomeen. Olin vältellyt Ebayta muutenkin eli ajattelin, että kyllä ne sitten ehtii. Ja sitten nuo ihanat tulivatkin Citymarkettiin! :O En voinut revetä molempiin joten päätin hankkia Clawdeenin ensin.
Nukke on aivan ihana! Lähes täydellinen, muttei ihan ;) Turkisbolerojuttumikälie jää minun nukelta pois koska en pidä turkiksista. Takana myös lerpatti joku laahus mikä ideana ihan hyvä mutta toteutus oli surkea joten leikkasin pois sen.
| Crescent-jellona, ihana <3 |
| Bacic Crescent vertailuna |
keskiviikko 14. lokakuuta 2015
Jewelpet
Jewelpet-sarja on kotoisin Japanista ja sen on kehittänyt Sanrio ja Sega Sammy Holdings vuonna 2008. Sarjasta löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä kuten tietysti lelut sekä paljon muuta tavaraa ja vaatteita. Vaikkei Jewelpetsit olekkaan rantautuneet Suomeen niin Japanissa se on iso juttu. Sarjasta on tietysti myös tehty anime, jonka ensimmäisen jakson löydät täältä
Itse löysin kaksi söpöä olentoa kirppikseltä ja täytyikin heti ottaa selvää, että mitä nuo ovat. Niin tutustuin Jewelpetseihin
Tilasin ISON satsin minejä siinä toivossa, että olisin saanut koko sarjan. No ei sitä saa aina kaikkea mitä haluaa ja nyt itselläni on valtava kasa tuplia, triploja.. :D
Tässä kuitenkin hahmot, jotka sain
Tässä koko sarja (minun tietääkseni) eli itseltäni jäi uupumaan 12 hahmoa
Jos täytyy valita minun saamista kaikista söpöin niin se olisi varmaan tämä pikkukaveri. Entä sinusta?
Itse löysin kaksi söpöä olentoa kirppikseltä ja täytyikin heti ottaa selvää, että mitä nuo ovat. Niin tutustuin Jewelpetseihin
Tilasin ISON satsin minejä siinä toivossa, että olisin saanut koko sarjan. No ei sitä saa aina kaikkea mitä haluaa ja nyt itselläni on valtava kasa tuplia, triploja.. :D
Tässä kuitenkin hahmot, jotka sain
Tässä koko sarja (minun tietääkseni) eli itseltäni jäi uupumaan 12 hahmoa
Jos täytyy valita minun saamista kaikista söpöin niin se olisi varmaan tämä pikkukaveri. Entä sinusta?
torstai 1. lokakuuta 2015
Ever After High Rosabella ja Faybelle
Uusia Ever After High nukkeja tuskin tulee Suomeen (ihan kakkaa) joten täytyi taasen turvautua Ebayhin ja tilata pari uutta hahmoa. Uusia pukkaa hulluna ulos ja kaikkia ei ole varaa heti hankkia mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa..
Rosabella Beauty
Rosabella oli tietysti hankittava koska Kaunotar ja Hirviö on lempileffani <3 Vähän piti nukkea modata eli avasin hiukset (+ suoristin vedellä) ja poistin pannan sekä korvikset.
Rosabella on siis Bellen ja Hirvön tytär. Rosabella on kapinallinen koska hänelle on tärkeämpää auttaa toisia kuin seurata omaa kohtaloaan. Varsinkin hirviöiden auttaminen on hänellä sydäntä lähellä.
Rosabella ei minusta ole yhdessäkään webisodissa vielä pääroolissa mutta on ollut taustahahmona esim. The Legacy Orchard -jaksossa.
Faybelle Thorn
Faybellen halusin kanssa nopeasti koska se on niin upea ja pahikset on aina jees :P En edes joutunut tekemään nukelle mitään muutoksia!
Faybelle on Dark Fairyn tytär. Eli sen, joka langettaa kirouksen Ruususen päälle. Hän on Ever After Highssa huutosakin johtaja ja "mean girl". Faybelle on kuninkaallinen ja haluaa seurata kohtaloaan.
Faybellea nähdään useassakin webisodissa mutta An Hexclusive Invitation taitaa olla kuitenkin ensimmäinen.
Rosabella Beauty
Rosabella oli tietysti hankittava koska Kaunotar ja Hirviö on lempileffani <3 Vähän piti nukkea modata eli avasin hiukset (+ suoristin vedellä) ja poistin pannan sekä korvikset.
Rosabella on siis Bellen ja Hirvön tytär. Rosabella on kapinallinen koska hänelle on tärkeämpää auttaa toisia kuin seurata omaa kohtaloaan. Varsinkin hirviöiden auttaminen on hänellä sydäntä lähellä.
Rosabella ei minusta ole yhdessäkään webisodissa vielä pääroolissa mutta on ollut taustahahmona esim. The Legacy Orchard -jaksossa.
Faybelle Thorn
Faybellen halusin kanssa nopeasti koska se on niin upea ja pahikset on aina jees :P En edes joutunut tekemään nukelle mitään muutoksia!
Faybelle on Dark Fairyn tytär. Eli sen, joka langettaa kirouksen Ruususen päälle. Hän on Ever After Highssa huutosakin johtaja ja "mean girl". Faybelle on kuninkaallinen ja haluaa seurata kohtaloaan.
Faybellea nähdään useassakin webisodissa mutta An Hexclusive Invitation taitaa olla kuitenkin ensimmäinen.
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)




