Kolmas osa tulee sitten viikonloppuna :)
tiistai 18. heinäkuuta 2017
torstai 13. heinäkuuta 2017
Lelukuvastoja osa 1
Ostin äskettäin ison kasan 90-luvun lelukuvastoja sekä pari 80-luvun kuvastoa. Niitä selatessani hyppäsin aikakoneessa suoraan omaan lapsuuteen kun merkkasin kuvastoihin aina mitä haluan. Skannasin teille nyt osan ja vaikka kuinka yritin ottaa vain parhaimmat palat, niin silti kuvia tuli PALJON. Eli jaan kuvat kolmeen postaukseen. Nauttikaa :) <3
Toinen osa tulee sitten ensiviikolla :)
Toinen osa tulee sitten ensiviikolla :)
tiistai 13. kesäkuuta 2017
Littlest Pet Shop, Hatchimals ja muuta
Aikuinen, joka kerää leluja on vielä aika tuntematon käsite useimmille ihmisille. Ainakin minä olen saanut osakseni ihmetystä, kummastelua, epäileväisyyttä mutta myös kiinnostusta. Ajattelin koota muutaman lausahduken, joita on matkan varrella kuultu:
Jos myyn leluja livenä niin ostajilta usein kuulee "Siis ovatko nämä sinun?" "Oletko sinä siis leikkinyt näillä?" "Eikai sulla vielä lapsia ole?". Ovat minun, ei en ole leikkinyt ja juu ei ole lapsia :D Minun ikäisellähän voisi jo helposti olla parikin mukeloa mutta kai mä sitten näytän nuoremmalta.
Entäs sitten livekirpparilla ostaessa "Kuinkas tuon ikäinen tyttö vielä leluja katselee?" "Minkä ikäiselle lapselle etsit leluja?" "Noniin nyt pääsee sitten lapset leikkimään"
Muita lausahduksia, joita usein kuulen kun kerron kerääväni leluja on mm. "Kai sitä keksisi parempaakin käyttöä rahalle" "No kaipa se on parempi laittaa rahat leluihin kun viinaan" "Häh, ai leluja? Niinku mitä leluja?"
No mutta asiaan :D Vähän on tullut taas osteltua vaikka pääosin on ollut kiirettä myynnin takia, sillä eläinlääkärikuluihin mennyt lähiaikoina jos toinenkin kilinki. Aloitetaan ihan kaupasta ostetulla Hatchimals- ylläripussukalla, joka mun oli vaan pakko ostaa kun kiinnosti uusi lelu
Näitä pieniä munia on nyt lähiaikoina ilmestynyt kaupan hyllyille erikokoisina paketteina. Ostin tämän ylläripussin, jossa sisällä yksi muna.
Pussin takana neuvottiin hieromaan sydäntä ja se muuttaisi väriä. Yritin jonkin aikaa mutta kyllästyin ja halusin jo tietää mitä sisältä paljastuu :D
Tadaa! Pikkulintunen se sieltä kuoriutui!
Jos myyn leluja livenä niin ostajilta usein kuulee "Siis ovatko nämä sinun?" "Oletko sinä siis leikkinyt näillä?" "Eikai sulla vielä lapsia ole?". Ovat minun, ei en ole leikkinyt ja juu ei ole lapsia :D Minun ikäisellähän voisi jo helposti olla parikin mukeloa mutta kai mä sitten näytän nuoremmalta.
Entäs sitten livekirpparilla ostaessa "Kuinkas tuon ikäinen tyttö vielä leluja katselee?" "Minkä ikäiselle lapselle etsit leluja?" "Noniin nyt pääsee sitten lapset leikkimään"
Muita lausahduksia, joita usein kuulen kun kerron kerääväni leluja on mm. "Kai sitä keksisi parempaakin käyttöä rahalle" "No kaipa se on parempi laittaa rahat leluihin kun viinaan" "Häh, ai leluja? Niinku mitä leluja?"
No mutta asiaan :D Vähän on tullut taas osteltua vaikka pääosin on ollut kiirettä myynnin takia, sillä eläinlääkärikuluihin mennyt lähiaikoina jos toinenkin kilinki. Aloitetaan ihan kaupasta ostetulla Hatchimals- ylläripussukalla, joka mun oli vaan pakko ostaa kun kiinnosti uusi lelu
Näitä pieniä munia on nyt lähiaikoina ilmestynyt kaupan hyllyille erikokoisina paketteina. Ostin tämän ylläripussin, jossa sisällä yksi muna.
Pussin takana neuvottiin hieromaan sydäntä ja se muuttaisi väriä. Yritin jonkin aikaa mutta kyllästyin ja halusin jo tietää mitä sisältä paljastuu :D
Tadaa! Pikkulintunen se sieltä kuoriutui!
Littlest Pet Shop Fairies
Sorruin ostamaan jokusen Littlest Pet Shop keijun (Glistening Garden) kun ne oli niin suloisen näköisiä glitterisine yksityiskohtineen <3 Sattui löytymään omasta romukopasta myös söpöt keijukalusteet, jotka sopi hyvin näille tyypeille| #2614 ja #2610 |
| #2612 ja #2608 |
Muita kirppislöytöjä
| Cabbage Patch Kids Adopt'n luv pets |
![]() |
| Topsy Turvy Punahilkka-nukke |
| Vuk-satukirja ja korkkaamaton Disneyn värityskirja |
lauantai 1. huhtikuuta 2017
Animagic Rescue Hospital series 4
Yksi ilta katselin oisko uutta Rescue Hospital sarjaa tullut, eikä aikomuksena ollut kyllä niitä ostaa. Oliko kyseessä väsymys vai mikä mutta niinhän siinä kävi, että ostokoriin menivät ja kohta ne oli postilaatikossa :D
Tosi tylsää vaan, että olivat täysin samoilla muoteilla tehty kuin series kolmonenkin. Kyllähän tämän tiesin kun ne tilasin mutta ärsytti se silti :P Ja mitä tapahtuu kun tilaa ison paketin ylläripusseja? No tietty saadaan mooonta samaa kappaletta! Mutta kaikkia onneksi tuli se yksi, että sain koko sarjan näytille teille.
Jokaisessa ylläripussissa on siis kaksi eläintä sekä keräilylehtinen. Tässä sarjassa kaikenkaikkiaan 26 erilaista eläintä ja jokaisella tutuksi tullut punainen jälki, joka paranee lämpimällä kosketuksella.
Tässä sarjan eläimet:
Mun lemppari on varmaan kakkoskuvassa oleva Paige <3
Tosi tylsää vaan, että olivat täysin samoilla muoteilla tehty kuin series kolmonenkin. Kyllähän tämän tiesin kun ne tilasin mutta ärsytti se silti :P Ja mitä tapahtuu kun tilaa ison paketin ylläripusseja? No tietty saadaan mooonta samaa kappaletta! Mutta kaikkia onneksi tuli se yksi, että sain koko sarjan näytille teille.
Jokaisessa ylläripussissa on siis kaksi eläintä sekä keräilylehtinen. Tässä sarjassa kaikenkaikkiaan 26 erilaista eläintä ja jokaisella tutuksi tullut punainen jälki, joka paranee lämpimällä kosketuksella.
Tässä sarjan eläimet:
Mun lemppari on varmaan kakkoskuvassa oleva Paige <3
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)






























