Tarttuihan sieltä Tallinnasta muutakin matkaan kuin vain Zelffejä. Tsum Tsum öttiäisiin ihastuin Youtuben kautta ja oli kiva yllätys, että ne olivat saapuneet kauppoihin myös Tallinnaan ja hei isompi yllätys, että ne
ovat nyt jo Suomessakin! :D
Tsum Tsumit ovat Disney-hahmoja. Mutta perinteisen muotonsa sijasta kaikki ovat tuollaisia pitkuloita, miten sitä nyt kuvailisi :D Öttiäiset on pehmeähköä kumia. Niitä saa erikokoisissa paketeissa, minä ostin kahta erilaista- isoin jossa viisi tsumia ja pienin jossa kaksi.
Etsin kaikki paketit läpi koska olisin tahtonut Irvikissan muttei missään ollut :( Vaan mikäs sieltä toisesta paketista tuli yllärinä jeeeee! :D
Tässä kaikki, jotka kuuluvat tähän Series 1:seen
Sitten nukke, joka saa keräilijöiden karvat pystyyn! Uusi niveltämätön Draculaura. Eli kyseessä siis tosiaan ihan aito Monster High vaikka jotkut ovat luulleet feikiksi. Käsiä ei ole lainkaan nivelletty säästösyistä, soveltuvut paremmin leikkeihin..? En tiedä mutta vihaa se tuntuu aiheuttavan. Mulle ei niin suuria tunteita tämä herätä ja kädet on ihan kauniisti muotoiltu. Mutta ottaahan se päähän ettei nämä säästöt näy mitenkään hinnassa vaan nämä nuket ovat ihan samoissa hinnoissa päälle 20 e kun muutkin -_- Ja standi omasta varastosta ei siis nuken mukana sitäkään..
Toinen ihana yllätys, joka sai melkein ilon kiljahduksen aikaan oli nämä My Little Pony Equestria Girls minit! <3 Todella söpöjä ja täysin nivellettyjä hei! Pakkausta avatessa kyllä leimahtaa hervoton muovinhaju jaiks..
Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä nämä söpöt pikku-loharit :P Kyseessä minulle täysin uusi sarja nimeltä Safiras. Sarja koostuu nukkapintaisista lohikäärmeistä, jotka on kyllä söpöjä. Onneksi sain erilaiset kun ostin vain kolme.
tiistai 26. huhtikuuta 2016
maanantai 11. huhtikuuta 2016
Shoppailureissu Tallinnaan osa 1: The Zelfs
Päätettiin lähteä minimini-lomalle Tallinnaan ja sehän tietää sitä, että visa vinkuu ja rahaa palaa! Pienenä shokkina tuli se kuinka älyttömän paljon siellä oli kaikkea mitä olisin halunnut ostaa. Viime reissu sinne oli vähän pettymys, eli odotukset lelutarjonnasta eivät olleet korkealla. Vaan toisin kävi. Yritin pitää pään kylmänä ja ostaa vain ne ihan must-jutut :P
Listan päässä oli Ever After High Bunny Blanc MUTTA kaikki Bunnyt mitä siellä oli olivat ihan karseita! Silmät aivan eri tasossa ja tosi sivuilla. En pystynyt ostamaan. Onko muut löytänyt millasia Bunnyja?
Toisena oli Zelffit koska niitä ei Suomesta enää saa ja Ebaysta tilaaminen posteineen päivineen ei vaan ole niin kannattavaa. Plus jotenkin zelffejä mun on pidettävä kädessä ja mutustella onko kiva :D Oon suurimman osan Ebaysta tilaamistani zelffeistä myynyt kun eivät livenä tuntuneetkaan omilta. Mutta tosiaan niitähän sitten löytyi ja paljon. Nämä kuitenkin saivat lähteä tällä kertaa mukaani Suomeen
Ensimmäinen iso Zelffini! En ole oikein pitänyt noita isoja niin suloisena mutta voi veljet tämä vei sydämeni <3
So-anne
Sugar Bunny
Sketalia
Stardust
Polly Roger
En niinkään kerää minizelffejä mutta sorruin ostamaan myös jokusen niitä :P
Seuraavassa postauksessa sitten loput ostokseni! :)
Listan päässä oli Ever After High Bunny Blanc MUTTA kaikki Bunnyt mitä siellä oli olivat ihan karseita! Silmät aivan eri tasossa ja tosi sivuilla. En pystynyt ostamaan. Onko muut löytänyt millasia Bunnyja?
Toisena oli Zelffit koska niitä ei Suomesta enää saa ja Ebaysta tilaaminen posteineen päivineen ei vaan ole niin kannattavaa. Plus jotenkin zelffejä mun on pidettävä kädessä ja mutustella onko kiva :D Oon suurimman osan Ebaysta tilaamistani zelffeistä myynyt kun eivät livenä tuntuneetkaan omilta. Mutta tosiaan niitähän sitten löytyi ja paljon. Nämä kuitenkin saivat lähteä tällä kertaa mukaani Suomeen
Ensimmäinen iso Zelffini! En ole oikein pitänyt noita isoja niin suloisena mutta voi veljet tämä vei sydämeni <3
So-anne
Sugar Bunny
Sketalia
Stardust
Polly Roger
En niinkään kerää minizelffejä mutta sorruin ostamaan myös jokusen niitä :P
Seuraavassa postauksessa sitten loput ostokseni! :)
perjantai 18. maaliskuuta 2016
Kinder yllärit 90-luvulta
Ajattelin näin pääsiäisen alla tehdä vähän erilaisen munapostauksen :D Eli nyt ei verrata tän päivän ylläreitä vaan sen kultaisen 90-luvun. Jokainen 90-luvulla Kinderiä syönyt muistaa varmaan ne ihanat käsinmaalatut hahmot <3 Ei ole toisia samanmoisia tänäpäivänä. Olen kerännyt itselle ne rakkaimmat sarjat kokoon ja tässäpä ne. Pahoittelut jos sarjan nimet ei mene oikein :P
"Crazy Crocos" -93
"Teeny Tiny Terrapins" -93
Näille mulla on paperikin :)
"Sharkybaba" -95
"Leo Venturas" -93
"Funny Fanten" -97. Kaksi vielä vajaita :(
Muistatko sinä nämä sarjat tai jotain mitä mulla ei ole, hipot ehkäpä? Mikä oli lempparisi?
PS. Mulla on monia monia tuplia jos kiinnostaa ostaa :)
"Crazy Crocos" -93
"Teeny Tiny Terrapins" -93
Näille mulla on paperikin :)
"Sharkybaba" -95
"Leo Venturas" -93
"Funny Fanten" -97. Kaksi vielä vajaita :(
"Ski Bunnies" -98. Näistäkin tuolta yhdeltä puuttuu vielä vermeet.
Muistatko sinä nämä sarjat tai jotain mitä mulla ei ole, hipot ehkäpä? Mikä oli lempparisi?
PS. Mulla on monia monia tuplia jos kiinnostaa ostaa :)
perjantai 26. helmikuuta 2016
Rescue Hospital SERIES 3
Mä olen ihan hulluna Animal Hospital ja Rescue Hospital elukoihin joten kun näin, että series 3 on ilmestynyt oli tietysti pakko saada koko sarja.
Series kolmosessa olikin vähän eri teema tällä kertaa. Edelleen lemmikeille saa "haavat" kylmällä ja parannettua lämpimällä mutta tässä sarjassa lemmikit oli hirmu pikkuisia kaikki.
Perheitä on neljässä paketissa (emo+neljä pentua): kissa, koira, pupu ja heppa. Jokaisessa perhepaketissa tulee myös mukaan kolme randomia pentua, jotka on hieman isompia kuin emon pennut. Nämä ylimääräiset pennut vaihtelevat eli esim. joka kissapaketissa ei tule juuri niitä kolmea pentua.
En saanut ihan kaikkia erilaisia pentuja noista perhepaketeista ja tupliakin tuli mutta tässä ne mitä sain niistä
Hätä ei kuitenkaan ollut tämän näköinen sillä näitä saa myös yllätyspusseissa, jossa vain näitä pentuja eli ei tarvinnut ostaa sataa perhepakettia.
Ja loput pentuset
Yllätyspusseissa tulee siis kaksi pentua sekä keräilyvihkonen
Noniin sit vaan odottamaan series nelosta! ;)
Series kolmosessa olikin vähän eri teema tällä kertaa. Edelleen lemmikeille saa "haavat" kylmällä ja parannettua lämpimällä mutta tässä sarjassa lemmikit oli hirmu pikkuisia kaikki.
Perheitä on neljässä paketissa (emo+neljä pentua): kissa, koira, pupu ja heppa. Jokaisessa perhepaketissa tulee myös mukaan kolme randomia pentua, jotka on hieman isompia kuin emon pennut. Nämä ylimääräiset pennut vaihtelevat eli esim. joka kissapaketissa ei tule juuri niitä kolmea pentua.
En saanut ihan kaikkia erilaisia pentuja noista perhepaketeista ja tupliakin tuli mutta tässä ne mitä sain niistä
Hätä ei kuitenkaan ollut tämän näköinen sillä näitä saa myös yllätyspusseissa, jossa vain näitä pentuja eli ei tarvinnut ostaa sataa perhepakettia.
Ja loput pentuset
Yllätyspusseissa tulee siis kaksi pentua sekä keräilyvihkonen
Noniin sit vaan odottamaan series nelosta! ;)
keskiviikko 13. tammikuuta 2016
Liebster Award
Nakattiinpa minullekin Liebster Award tunnus, kiitos ihana toystoystoys -blogi <3
Tämän tunnuksen tarkoituksena on saada lukijoiden tietoisuuteen blogeja joilla on vähemmän kuin 200 lukijaa. Tällä kertaa en kuitenkaan aio nimetä ketään sillä kaikki ovat varmaan jo tämän saanneet :)
Säännöt ovat seuraavat:
1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi
2. Laita palkinto (kuva) blogiisi
3. Vastaa palkinnon antajan esittämiin 11 kysymykseen
4. Nimeä 5-11 blogia joilla on alle 200 lukijaa
5. Laadi 11 kysymystä,joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat.
6. Lisää palkinnon säännöt postaukseen
7. Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he tietävät mistä on kyse.
1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi
2. Laita palkinto (kuva) blogiisi
3. Vastaa palkinnon antajan esittämiin 11 kysymykseen
4. Nimeä 5-11 blogia joilla on alle 200 lukijaa
5. Laadi 11 kysymystä,joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat.
6. Lisää palkinnon säännöt postaukseen
7. Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he tietävät mistä on kyse.
Saamani kysymykset ja vastaukset niihin:
1. Jos olisit eläin, mikä eläin olisit?
- Varmaan kissa. Epäsosiaalinen ja laiska :D
2. Suosikki-Disneyprinsessasi?
- Belle. Rakastan Kaunotar ja Hirviö-leffaa
3. Mikä on "noloin" juttu mitä keräät?
- No semmonen juttu mikä saa ehkä eniten ihmetystä aikaan niin postikortit :)
4. Viimeisin kuuntelemasi kappale?
- Viimeisin kuuntelemani biisi mun Spotify listalla on Apulanta Armo. Radiota kuuntelen työmatkalla mutta en kyllä muista mikä siellä soi kun tulin kotiin :P
5. Mitä sosiaalisia medioita käytät?
- Facebook ja Instagram
6. Mitä pelkäät?
- Jos pysyn ihan normijutuissa niin käärmeitä ja hämiksiä. Pelkään paljon asioita kyllä mutta ne on ehkä vähän synkkiä nyt tähän väliin ;)
7. Mikä on suosikki-animaatioelokuvasi?
- Tuolla tulikin aiemmin esiin eli ehdottomasti Walt Disneyn Kaunotar ja Hirviö.
8. Tykkäätkö Star Warsista?
- Älkää tuomitko mutta en ole nähnyt yhtäkään. Kerran aloin kattoo ja nukahdin puolen tunnin päästä :P
9. Onko sinulla sisaruksia?
- Isosisko ja pikkuveli <3
10. Onko sinulla mielenkiintoisia naapureita?
- Hmmm eipä ole :) Asun omakotitaloalueella, jossa normivanhuksia ja lapsiperheitä. Mutta silloin kun asuin rivarissa niin oli :D Seinänaapurina oli keski-ikäinen pariskunta, joilla oli verhot aina kiinni, olivat ruuvanneet nimikyltin pois ovesta ja nukkuivat kesäisin siinä pikkupihalla teltassa :'D
11. Parasta just nyt?
- Äääk no olipas vaikee kysymys kun on ollut ihan paska loppuvuosi eikä yhtään parempi alkuvuosi! Noooh.. Löysin Rescue Hospital series 3 packit netistä ja tilasin ne! Nyt odotan, että saapuvat :3
keskiviikko 6. tammikuuta 2016
UUDET KOKOELMAKUVAT!
Päivälleen vuosi sitten julkaisin kokoelmasivun ja nyt päätin, että on hyvä aika päivittää kansio :) Eli minun kokoelmani löydät "Minun lelut"- osiossa :)
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)









