Mä olen ihan hulluna Animal Hospital ja Rescue Hospital elukoihin joten kun näin, että series 3 on ilmestynyt oli tietysti pakko saada koko sarja.
Series kolmosessa olikin vähän eri teema tällä kertaa. Edelleen lemmikeille saa "haavat" kylmällä ja parannettua lämpimällä mutta tässä sarjassa lemmikit oli hirmu pikkuisia kaikki.
Perheitä on neljässä paketissa (emo+neljä pentua): kissa, koira, pupu ja heppa. Jokaisessa perhepaketissa tulee myös mukaan kolme randomia pentua, jotka on hieman isompia kuin emon pennut. Nämä ylimääräiset pennut vaihtelevat eli esim. joka kissapaketissa ei tule juuri niitä kolmea pentua.
En saanut ihan kaikkia erilaisia pentuja noista perhepaketeista ja tupliakin tuli mutta tässä ne mitä sain niistä
Hätä ei kuitenkaan ollut tämän näköinen sillä näitä saa myös yllätyspusseissa, jossa vain näitä pentuja eli ei tarvinnut ostaa sataa perhepakettia.
Ja loput pentuset
Yllätyspusseissa tulee siis kaksi pentua sekä keräilyvihkonen
Noniin sit vaan odottamaan series nelosta! ;)
perjantai 26. helmikuuta 2016
keskiviikko 13. tammikuuta 2016
Liebster Award
Nakattiinpa minullekin Liebster Award tunnus, kiitos ihana toystoystoys -blogi <3
Tämän tunnuksen tarkoituksena on saada lukijoiden tietoisuuteen blogeja joilla on vähemmän kuin 200 lukijaa. Tällä kertaa en kuitenkaan aio nimetä ketään sillä kaikki ovat varmaan jo tämän saanneet :)
Säännöt ovat seuraavat:
1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi
2. Laita palkinto (kuva) blogiisi
3. Vastaa palkinnon antajan esittämiin 11 kysymykseen
4. Nimeä 5-11 blogia joilla on alle 200 lukijaa
5. Laadi 11 kysymystä,joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat.
6. Lisää palkinnon säännöt postaukseen
7. Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he tietävät mistä on kyse.
1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi
2. Laita palkinto (kuva) blogiisi
3. Vastaa palkinnon antajan esittämiin 11 kysymykseen
4. Nimeä 5-11 blogia joilla on alle 200 lukijaa
5. Laadi 11 kysymystä,joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat.
6. Lisää palkinnon säännöt postaukseen
7. Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he tietävät mistä on kyse.
Saamani kysymykset ja vastaukset niihin:
1. Jos olisit eläin, mikä eläin olisit?
- Varmaan kissa. Epäsosiaalinen ja laiska :D
2. Suosikki-Disneyprinsessasi?
- Belle. Rakastan Kaunotar ja Hirviö-leffaa
3. Mikä on "noloin" juttu mitä keräät?
- No semmonen juttu mikä saa ehkä eniten ihmetystä aikaan niin postikortit :)
4. Viimeisin kuuntelemasi kappale?
- Viimeisin kuuntelemani biisi mun Spotify listalla on Apulanta Armo. Radiota kuuntelen työmatkalla mutta en kyllä muista mikä siellä soi kun tulin kotiin :P
5. Mitä sosiaalisia medioita käytät?
- Facebook ja Instagram
6. Mitä pelkäät?
- Jos pysyn ihan normijutuissa niin käärmeitä ja hämiksiä. Pelkään paljon asioita kyllä mutta ne on ehkä vähän synkkiä nyt tähän väliin ;)
7. Mikä on suosikki-animaatioelokuvasi?
- Tuolla tulikin aiemmin esiin eli ehdottomasti Walt Disneyn Kaunotar ja Hirviö.
8. Tykkäätkö Star Warsista?
- Älkää tuomitko mutta en ole nähnyt yhtäkään. Kerran aloin kattoo ja nukahdin puolen tunnin päästä :P
9. Onko sinulla sisaruksia?
- Isosisko ja pikkuveli <3
10. Onko sinulla mielenkiintoisia naapureita?
- Hmmm eipä ole :) Asun omakotitaloalueella, jossa normivanhuksia ja lapsiperheitä. Mutta silloin kun asuin rivarissa niin oli :D Seinänaapurina oli keski-ikäinen pariskunta, joilla oli verhot aina kiinni, olivat ruuvanneet nimikyltin pois ovesta ja nukkuivat kesäisin siinä pikkupihalla teltassa :'D
11. Parasta just nyt?
- Äääk no olipas vaikee kysymys kun on ollut ihan paska loppuvuosi eikä yhtään parempi alkuvuosi! Noooh.. Löysin Rescue Hospital series 3 packit netistä ja tilasin ne! Nyt odotan, että saapuvat :3
keskiviikko 6. tammikuuta 2016
UUDET KOKOELMAKUVAT!
Päivälleen vuosi sitten julkaisin kokoelmasivun ja nyt päätin, että on hyvä aika päivittää kansio :) Eli minun kokoelmani löydät "Minun lelut"- osiossa :)
maanantai 28. joulukuuta 2015
Littlest Pet Shop vauvapetsit
On jo pidemmän aikaa ollut tarkoitus tehdä postaus vauvapetseistä ja nyt niitä on kerääntynyt sen verran mukavasti, että oli aika se toteuttaa.
Kuten muutkin petsit ovat muuttuneet viime vuosina niin myös nämä vauvapetsit. Ensimmäiset olivatkin kaikista söpöimpiä eli aloitetaan niistä.
Alussa vauvat kulkivat nimellä "Cutest Pets" ja niitä sai erilaisissa seteissä.
Singlet
Vauvoja sai yksittäisinä ihan älyttömän suloisissa tuttipullopaketeissa. Jokaisen mukana tuli kaksi tavaraa. Itselläni lähes koko setti, vain kilpparivauva puuttuu
Emo+vauva
Näissä seteissä tuli emo ja vauva sekä kaksi tarviketta. Itseltä puuttuu valitettavasti näistä vauvoista viisi (emoja en kerää)
Leikkisetit
Nämä kaksi leikkisettiä kulkivat vielä Cutest Pets nimen alla
Uudempia vauvoja sai vain emojen kanssa. Niitä löytyi paketteja, jossa emo + yksi vauva ja tavara
Sekä emo + kolme vauvaa ja paljon tavaroita. Näiden vauvojen takaraivossa sekä emon suussa magneetti.
Oli myös pakko hankkia nämä kolme vastasyntynyttä pupuvauvaa, jotka tuli Rescue Tails Center-leikkisetissä <3
En niin ole välittänyt uudemmista petseistä mutta silti vahingossa näitä blind bag- pikkupetsejä on tullut hyllyyn. On nekin vaan niin söpöjä ^_^
Tällä sarjalla ei tietääkseni ollut nimeä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tämä sarja on nyt kaupoissa oleva Pet Hideouts series 1. Tuo vauvakoira rattaissa on niiiin söpö!
Nämä ovat vajaita ja sekasettejä, joita on kirppikseltä tullut bongattua. Saavat olla nyt lainakengissä osa.
Siinäpä ne söpöläiset tällä erää :) Ja lisää vaan saatava <3
Kuten muutkin petsit ovat muuttuneet viime vuosina niin myös nämä vauvapetsit. Ensimmäiset olivatkin kaikista söpöimpiä eli aloitetaan niistä.
Alussa vauvat kulkivat nimellä "Cutest Pets" ja niitä sai erilaisissa seteissä.
Singlet
Vauvoja sai yksittäisinä ihan älyttömän suloisissa tuttipullopaketeissa. Jokaisen mukana tuli kaksi tavaraa. Itselläni lähes koko setti, vain kilpparivauva puuttuu
Emo+vauva
Näissä seteissä tuli emo ja vauva sekä kaksi tarviketta. Itseltä puuttuu valitettavasti näistä vauvoista viisi (emoja en kerää)
Leikkisetit
Nämä kaksi leikkisettiä kulkivat vielä Cutest Pets nimen alla
Uudempia vauvoja sai vain emojen kanssa. Niitä löytyi paketteja, jossa emo + yksi vauva ja tavara
Sekä emo + kolme vauvaa ja paljon tavaroita. Näiden vauvojen takaraivossa sekä emon suussa magneetti.
Oli myös pakko hankkia nämä kolme vastasyntynyttä pupuvauvaa, jotka tuli Rescue Tails Center-leikkisetissä <3
En niin ole välittänyt uudemmista petseistä mutta silti vahingossa näitä blind bag- pikkupetsejä on tullut hyllyyn. On nekin vaan niin söpöjä ^_^
Tällä sarjalla ei tietääkseni ollut nimeä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tämä sarja on nyt kaupoissa oleva Pet Hideouts series 1. Tuo vauvakoira rattaissa on niiiin söpö!
Nämä ovat vajaita ja sekasettejä, joita on kirppikseltä tullut bongattua. Saavat olla nyt lainakengissä osa.
Siinäpä ne söpöläiset tällä erää :) Ja lisää vaan saatava <3
sunnuntai 13. joulukuuta 2015
Monster High Draculocker + muita Draculauroja
Päätin vihdoin hankkia Monster High Draculockerin. Playsetti ei sinänsä ole mikään ihmeellinen mutta Draculaura on ihana <3 Ja aina kiva saada uusia Count Fabulousia ;) Webisodin Draculauran kaapista löydät tästä
Takaosat on pahvia eli aika simppeli toteutus. Laatikot kyllä avautuvat. Draculauralle ja Count Fabulousille on omat roikkutelineet mikä oli musta aika kiva lisä :) Henkareita on usea setissä eli saa muitakin asuja roikkumaan kaappiin.
Playsetin mukana on ihan kivasti kyllä sälää vaikka ovatkin samoja muotteja vanhempien kanssa. Tuossa mekossa en näe yhtään Draculauraa, olenko väärässä? :O Ennemmin voisi olla vaikka Toraleilla..
Lisäksi mukana tulivat nämä kaikki Draculauran päällä olevat sekä tietysti itse nukke. Minusta tämä nukke asuineen kaikkineen on vain niin hirmu söpö ^_^ Meikki muistuttaa vähän Dawn Of The Dance Draculauraa mutta tällä on tummemmat kulmat sekä silmämeikki vähän hillitympi.
Tää mekko on musta vaan niin söpösöpösöpö :P Rusettivyö on muuten erillinen.
Tästä setistä intoutuneena päätin kuvata koko Draculaura kokoelmani:
Lisäksi vielä mun Draculaura-kustomit :P
Takaosat on pahvia eli aika simppeli toteutus. Laatikot kyllä avautuvat. Draculauralle ja Count Fabulousille on omat roikkutelineet mikä oli musta aika kiva lisä :) Henkareita on usea setissä eli saa muitakin asuja roikkumaan kaappiin.
Playsetin mukana on ihan kivasti kyllä sälää vaikka ovatkin samoja muotteja vanhempien kanssa. Tuossa mekossa en näe yhtään Draculauraa, olenko väärässä? :O Ennemmin voisi olla vaikka Toraleilla..
Lisäksi mukana tulivat nämä kaikki Draculauran päällä olevat sekä tietysti itse nukke. Minusta tämä nukke asuineen kaikkineen on vain niin hirmu söpö ^_^ Meikki muistuttaa vähän Dawn Of The Dance Draculauraa mutta tällä on tummemmat kulmat sekä silmämeikki vähän hillitympi.
Tää mekko on musta vaan niin söpösöpösöpö :P Rusettivyö on muuten erillinen.
Tästä setistä intoutuneena päätin kuvata koko Draculaura kokoelmani:
Lisäksi vielä mun Draculaura-kustomit :P
tiistai 8. joulukuuta 2015
snowiE hearts lohikäärmeet
Olen aina pitänyt lohikäärmeistä. Ajattelin jos kuvaisin osaa omista pikku lieskansylkijöistä näin tiistai-illan kunniaksi.
Aloitetaan keraamisista. Kallein on tuo takana oleva, joka on itseasiassa lamppu. Toki olen ottanut piuhat pois ja saa olla vain koristeena. Muut taitaakin olla tiimari-kamaa.
Tämä on ollut mulla tosi kauan ja onkin ottanut vähän osumaa muutoissa mutta on se vaan upea <3 (ja painaa kun synti!)
Näitä lohiksia tuli Weetos-muropakkauksista 90-luvun ja 2000-luvun taitteessa. Tässä koko sarja: Cuddles, Binky, Scribbles, Specs, Zoom Zoom ja Filbert
Walt Disneyn Figment lohikäärme (vuodelta-82). Figmentin ensiesiintyminen oli vuonna 1982 Walt Disney Worldin Epcot teemapuistossa. Nähtävyydessä Dreamfinder niminen tiedemies opettaa Figmenttiä käyttämään mielikuvitustaan. One Little Spark- laulu kertoo Figmentistä.
Littlest Pet Shop lohikäärmeet. Vasemmalla oleva on Kennerin tuotantoa vuodelta -96. Tätä sai McDonaldsista.
Oikealla kaksi uudempaa Hasbron tuotantoa pinkki #2663 ja lila #2660. Näitä sai Littlest Pet Shop Fairies Glistening Garden 3-packista jossa yhden lohiksen lisäksi kaksi keijua.
Loppusilauksena My Little Pony lohikäärmeet. Takana olevat isot on G1 eli 80-luvulta. Ne tulivat prinsessaponien mukana. Vasemmalta Spiny (Princess Amethyst), Sparks (Princess Ruby), Flash (Princess Amber), Spike (Dream Castle) ja Smokey (Princess Sapphire).
Oikealla G2 lohis, joka tuli Princess Silver Swirlin mukana.
Vasemmalla G4 Spike. Tätä Spikeä sai Royal Castle Friends paketista Twilight Sparklen sekä Princess Celestian kanssa.
Aloitetaan keraamisista. Kallein on tuo takana oleva, joka on itseasiassa lamppu. Toki olen ottanut piuhat pois ja saa olla vain koristeena. Muut taitaakin olla tiimari-kamaa.
Tämä on ollut mulla tosi kauan ja onkin ottanut vähän osumaa muutoissa mutta on se vaan upea <3 (ja painaa kun synti!)
Schleich ja Bully lohiksia on monia mutta itse olen ostanut vain allaolevan. Kirppareilla jos tulee vastaan niin ostan kyllä mutta eipä ole tullut :P
| Schleich #70033 |
| My Magic Kissing Dragon. Esittelyn löydät tästä |
Näitä lohiksia tuli Weetos-muropakkauksista 90-luvun ja 2000-luvun taitteessa. Tässä koko sarja: Cuddles, Binky, Scribbles, Specs, Zoom Zoom ja Filbert
Walt Disneyn Figment lohikäärme (vuodelta-82). Figmentin ensiesiintyminen oli vuonna 1982 Walt Disney Worldin Epcot teemapuistossa. Nähtävyydessä Dreamfinder niminen tiedemies opettaa Figmenttiä käyttämään mielikuvitustaan. One Little Spark- laulu kertoo Figmentistä.
Littlest Pet Shop lohikäärmeet. Vasemmalla oleva on Kennerin tuotantoa vuodelta -96. Tätä sai McDonaldsista.
Oikealla kaksi uudempaa Hasbron tuotantoa pinkki #2663 ja lila #2660. Näitä sai Littlest Pet Shop Fairies Glistening Garden 3-packista jossa yhden lohiksen lisäksi kaksi keijua.
Loppusilauksena My Little Pony lohikäärmeet. Takana olevat isot on G1 eli 80-luvulta. Ne tulivat prinsessaponien mukana. Vasemmalta Spiny (Princess Amethyst), Sparks (Princess Ruby), Flash (Princess Amber), Spike (Dream Castle) ja Smokey (Princess Sapphire).
Oikealla G2 lohis, joka tuli Princess Silver Swirlin mukana.
Vasemmalla G4 Spike. Tätä Spikeä sai Royal Castle Friends paketista Twilight Sparklen sekä Princess Celestian kanssa.
keskiviikko 2. joulukuuta 2015
Leluluola nyt Instagramissa!
Hei hoi kaikki! Tein blogille nyt oman Instan eli menkää ihmeessä seuraamaan <3 Kuvia tulee ainakin kerran päivässä :) https://www.instagram.com/leluluola/
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)











