perjantai 30. tammikuuta 2015

Monster High

Sitä innostui taas pitkästä aikaa kunnolla monstereista kun uusia alkoi tulemaan. Sorruin ostamaan vanhempiakin :D

Ghoul Talk 2-pack on ollut kaupoissa jo pidemmän aikaa muttei kumpikaan hahmoista ole lempparejani joten jäi aina ostamatta. Mutta kun sain paketin reilu 16 eurolla niin pakkohan se oli ostaa! Itseasiassa avattuani paketin rakastuin nukkeihin täysin. Niin ihanat pastellivärit.


 Rochellen uusi tukan väri on niin syötävän ihana!



 Rochellen kengissä on sama muotti kun Scaris-versiolla

Äääk kattokaa Catrinen kenkiä, en kestä! <3




 Freaky Fusion 'Hybrids' Sirena Von Boo on uusi hahmo Monster Highssa. Sirena on puoliksi merenneito ja puoliksi haamu. Kaunotar joutui muokattavaksi sillä nukessa oli muutama mua häiritsevä asia. Ensinnäkin hiukset; Sirenalla oli toosi muhkea kihara ja älytön heitto etutukassa sekä vaaleanpunaiset huulet ei vaan natsannut nukella, siispä aloin hommiin :)






Nukella ei tule mukana standia vaan pysyy pystyssä pyrstöllä.. noh ei nyt ihan toiminut niinkun piti joten päädyin antamaan tytsylle standin. Sitä paitsi Sirena lentää joten musta toi vaan näyttää paremmalta, että "liehuu" vähän ilmassa.




Freaky Fusion 'Freaky Fusions' Dracubecca on sekoitus Draculauraa ja Robeccaa. Musta tää on toteutettu tosi hyvin ja nukessa mukana selvästi molempia. En kuitenkaan pidä tuosta kuparisesta väristä joten otin osan asusteista pois ja maalasin siivet sekä varjon. Tukka kaipasi kuitenkin asustetta niin lisäsin pinkin nauhan :)












Viimeisenä uutta sarjaa Haunted Draculaura. Ensimmäiseksi pakko sanoa, että kui mageet standit tässä sarjassa!! Muutenkin rakastan näitä sarjan nukkeja niin paljon. Draculauran iho on normaalia vaaleampi ja "kuultava".



 Sarjan nukeille kuuluu nämä tiimalasi-käsikorut, jonka idea selvinee elokuvassa




Nyt on omaisuus käytetty uusiin Ever After High nukkeihin, joista jossain vaiheessa tulee esittelyt kunhan saapuvat. Mutta sitten kun vähän tasaantuu niin on PAKKO hommata loputkin Haunted sarjan nukeista- ainakin melkeen kaikki.











sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Pullip-perhe

Kun aloin keräämään Pullipeja, ei tarkoitukseni ollut ostaa muita nukkeja perheestä. Vaan kuinkas kävi. Jos rakkaus leimahtaa niin minkäs voi. Nyt siis kerralla muita perheen nukkeja. Oikeassa reunassa Pullip näyttämässä kokoeroa.



Aloitetaan Isulista. Tämä on Isul Jimmy X, jolle annoin nimen Diaval. Tarkoitukseni oli tehdä nukesta tyttö, sillä kasvot on niin feminiiniset enkä niin välitä poikanukeista mutten pystynyt muuttamaan sitä. Niin söpö pikkupoika <3
Diavalin asu on lähes kokonaan stock. Vaihdoin kengät sekä jätin hatun pois. Jouduin vaihtamaan myös peruukin sillä alkuperäinen oli KAMALASSA kunnossa.



Alla oleva paita on pitkähihainen, mutta en viitsinyt ottaa takkia pois koska sen päälle laittaminen oli työ :P



 Kirjoitan nimet kortteihin sillä unohdan ne muuten :D




Dal Lunatic Alice jäi Aliceksi sillä nimi sopi neidille niin hyvin. Aluksi musta Dalit oli aika kaameita mutta tämän nähtyäni sydämeni suli. Tuo ilme on vaan niin hellyyttävä

 Dalin silmät eivät sulkeudu niinkuin muilla. Niitä saa kuitenkin liikuteltua.

 Mekossa oleva kortti kuuluisi olla silmälappu mutta muokkasin sen koristeeksi mekkoon. Muuten Alice on täysin stock.








Taeyang Horizon oli yllättävä ostos. Niinkuin jo sanoin niin en välitä poikanukeista mutta kun kerran jo Diaval koristi hyllyäni niin aloin katselemaan Taeyangeja. Tämä osui silmään niin, että pamahti. Aivan ihana punkkari pakko oli saada! Nimeksi tuli Howl
 Howl on ensimmäinen, joka on täysin stock kaikkine osineen. Se on vaan niin upea, täydellinen! Siihen on syynsä. Taeyang Horizon kuuluu sarjaan, joka on kehitetty yhdessä vaatesuunnittelija h.NAOTOn kanssa.











 Mukana tuli kortin lisäksi pieni laukku sekä katalogi.






Pitkän harkinnan jälkeen päätin luopua Mei:stä (esittelyn löydät täältä). Jostain syystä en vaan saanut yhteyttä nukkeen samalla tavalla kuin muihin. Asua kuitenkin rakastan niin paljon, että pidin sen. Tässä siis Chihiron uusi look sekä Lizzie, joka sai Chihiron vanhan kaulapannan ja vyön






keskiviikko 14. tammikuuta 2015

My Little Pony Newborn Twins + Rock-a-Bye-Bed

Josko taas välillä mentäisiin ajassa taaksepäin ihaniin My Little Pony G ykkösiin. Aloitetaan söpöillä Newborn Twinseilla.

Year 5 (1986-87)

 

 Doodles ja Noodles
Kaksosille kuuluu etanakeinut, tuttipullot, nalleharjat, vaippaboxi jossa sisällä kaksi vaippaa, lautanen lusikoineen, yökkärit sekä valkoiset rusettinauhat (joita ei itsellä valitettavasti ole).
 

Dibbles ja Nibbles
Kaksosille kuuluu kehto, tuttipullot, nalleharjat, vaippaboxi jossa sisällä kaksi vaippaa, helistimet kuminauhoineen sekä vaaleanpunaiset rusettinauhat.


Sniffles ja Snookums
Kaksosille kuuluu rattaat, tuttipullot, nalleharjat, vaippaboxi jossa sisällä kaksi vaippaa, kaulakorut sekä pinkit rusettinauhat.

Year 5 muut Newborn Twinsit on Milkweed+Tumbleweed, Jangles+Tangles ja Rattles+Tattles


Year 6 (1987-88)

 

Sticky ja Sniffles
Kaksosille kuuluu kiikku, tuttipullot, nalleharjat, vaippaboxi jossa sisällä kaksi vaippaa, lautanen lusikoineen sekä keltaiset rusettinauhat.

Year 6 muut Newborn Twinsit on Speckles+Bunkie, Sandcastle+Shovels, Puddles+Peeks, Big Top+Toppy ja Jabber+Jebber


Oma Newborn Twins kokoelma kuitenkin jää näihin. Halusin vain nuo kelta-sinivihreäkalusteiset itselleni, sillä oli pari niistä lapsena :)




Rock-a-Bye Bed
Leikkisetti julkaistiin Year 7 eli vuosina 1988-89. Mukaan ei kuulunut ponia. Sängyn pohja on pyöreä, joten sitä saa keinutettua. Päädyssä olevaa kuvaa pystyy pyörittämään valitakseen joko yön tai päivän. Settiin kuuluu sängyn lisäksi peitto, tyyny, päiväkirja, herätyskello, neljä tossua, lakki, kuukampa, KAKSI paplaria (toinen puuttuu yhyy) sekä unimaski.








 













sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Monster High + Lalaloopsy

Herranjestas en edes muista kuinka kauan siitä on kun olen ostanut viimeksi Monster High nuken. Uusia on tullut muttei mikään ole oikein säväyttänyt todenteolla. Onhan noita leluhyllyillä pyöritelty mutta on jäännyt ostamatta. Yksi kuitenkin vain kaiversi mieltä ja nyt kun sopivasti siitä oltiin Honkkarissa sivaltu hinnasta viipale pois niin päätin sen kotiuttaa. Eli kyseessä siis Freaky Fusion sarjasta Fusion-Inspired Ghouls Ghoulia Yelps. Yleensä näissä pienissä paketeissa ei tule standia eikä harjaa mukana mutta Mattel on näköjään löysännyt lompsan nyörejä ja lisännyt nuo nyt kaikkiin paketteihin, pisteet siitä! Väri tosin oli kirkkaan keltainen, joka ei kauheesti omaa silmää miellytä joten standi vaihtui mustaan.

Ghoulia on pukeutunut Draculauraksi kuten tyylistä huomaa. Asia, joka kuitenkin on mua alusta asti pänninyt on nuo hampaat -_- Onneksi ne on irrotettavat! Ja niinhän ne irrotettiin heti.


Aaah that's more like it :) Hampaat ovat tapilla kiinni joten ilman niitä suuhun jää pieni reikä mutta eipä tuo ainakaan minua häiritse.




Kengissä on sama muotti kun Draculauran Picture Day nukella. Ne onkin yhdet lempikengistäni.

Ja kokonaisuuden kruunaa signature varjo.





Lähtihän sieltä Ghoulian lisäksi myös mini Lalaloopsy nukke Tinny Ticker :) Söpö! <3
Tinny tehtiin tölkistä 19.1. Hän ei pelkää näyttää tunteitaan ja rakastaa sydänpiparien leipomista. Tinny tykkää leikkiä ulkona mutta välttää sadekelejä.

Hmmm onkohan Tinny saanut vaikutteita Wizard of Oz -elokuvan Tin Manilta? ;)


























tiistai 6. tammikuuta 2015

Uudet kokoelmakuvat :)


Tälläinen pikapäivitys, että julkaisin uudet kuvat kokoelmastani ! :) Käyhäähän kurkkaamassa <3