sunnuntai 16. elokuuta 2015

Animagic Rescue Hospital SERIES 1

Mua alkoi häiritsemään tuo Rescue Hospitalin eka sarja kun olen ostanut ne, jotka minulla on niin käytettynä enkä siis tiedä siitä hirveästi. Asia oli onneksi korjattavissa ja tyhjensin Salon BR-lelujen hyllyn näistä kun siellä päin olin xD


Eli tosiaan paketissa on neljä eläintä sekä yksi yllärieläin. Yllätys oli oikein mukava kun laatikosta paljastui minulle täysin uudet eläimet. Tai no, samalla muotilla mutta ne oli ihanat pinkit! En tiedä onko näissä kyseisissä eläinmixeissä aina sama yllätys? Katsoin Youtubesta muutaman videon ja samaa yllätystä oli myös toisenlaisessa eläinmixissä. Tässä minun saamat yhdistelmät:







Kerättäviä eläimiä on yhteensä 21 kpltta plus olettaisin, että jokaisesta muotista tehty pinkki versio myös, ehkä?


Täytynee käydä puhdistamassa joku toinenkin BR-lelut jos sais selvyyttä asiaan ;)


EDIT: Kaikista ei saa yllätyseläimenä pinkkiä! Joistain paketeista tulee vain joku ylläolevista perus-eläimistä.




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti