sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Monster High Minis Halloween + Season 2

Tässä on nyt ollut tosi pitkä aika, etten ole ostanut mitään! :O Mutta tähän tuli muutos kun yksi ilta ajauduin vahingossa Ebayhin.. Lähinnä katselin Halloween minejä mutta kun samalla myyjällä oli muutakin niin pitihän se ostaa ;)

Halloween Ghouls oli siis spesiaaliaalto, jossa kuusi halloween-teemaista hahmoa. Cleo ja Clawdeen jäi multa puuttumaan vielä


Jokainen tuli tälläisessa oransissa boxissa perinteisen pinkin sijaan










Ostoskoriin päätyi myös Season 1 3-pack, jossa siis ei tule mukaan kaappeja mutta onneksi mulla on ylimääräisiä



Sleepover Catrine, Power Twyla, Circus Lagoona


Sitten tietty oli pakko saada myös muutama Season 2 mini!



Geek Shriek Twyla, Electrified Draculaura, Candy Frankie

Jotkut teemat jatkui myös tässä seasonissa kuten juuri Candy Ghouls mutta paljon tuli uusia. Kaikki ei oikeen ole mun mieleen mutta Geek Shriek ja Teddy Bear Ghouls on kyl supersöpöjä <3





Hei ootteko kurkannut mun toiseen blogiin, jossa kuvia mun vauvoista? ^_^



sunnuntai 1. tammikuuta 2017

UUDET KUVAT


Vuosi vaihtui ja sehän tarkoittaa, että oli aika kuvata uudet kuvat kokoelmastani. Tällä kertaa kuvasin vain leluhuoneeni. On se aika paljon muuttunut taas vuodessa :) Kurkatkaa kuvat "Leluhuone"-osiosta.

LELULUOLA TOIVOTTAA IHANAA VUOTTA 2017!! <3 <3

perjantai 9. joulukuuta 2016

Leluostoksia Dubaista

Käytiin miehen kanssa Dubaissa pyörähtämässä ja tottakai siihen kuuluu aina kaikissa lelukaupoissa käyminen. Toiveena mulla oli saada vähän uusia monstereita ja ehkä jotain muuta kivaa uutta mutta valitettavasti Dubain lelukaupat oli jonkinmoinen pettymys. Isojahan ne ovat mutta valikoima tosi yksitoikkoista ainakin minun makuun. Jos kuitenkin sinne päin matkalle lähdet niin kannattaa tsekata The Toy Store (Dubai Mall ja Mall of the Emirates yms.) sekä Dubai Mall:illa sijaitseva Hamleys.

Kolmantena päivänä kun en ollut saanut tuhlattua yhtään rahaa niin alkoi epätoivo kasvamaan. Tähän tuli kuitenkin nopeasti muutos kun astuimme Virgin Megastoreen (tämäkin liike molemmissa ostoskeskuksissa). Figuurien valikoima ei ollut laaja mutta löysin mitä ihanimman Harley Quinnin!







Lisäksi sieltä löytyi tälläisiä ihania Running Pressin pikkupaketteja, joissa jokaisessa figuuri sekä pikkukirjanen









Näitä ja muita figuja, Funko POP:peja sekä paaaljon kaikkea muuta löytyi Dubai Mall:in Book World by Kinokuniya-liikkeestä. Siellä kannattaa ehdottomasti käydä vaikkei mitään aikoisi ostaakkaan, mahtava paikka! Valitettavasti siellä oli kuvien otto kielletty buuu :(


Vielä kuitenkin muutama killinki poltteli lompakossa ja ajattelin käydä Hallmarkissa kurkkaamassa. Ja sehän kannatti! Sieltä löytyi tämä ihana Bambi snowglobe





Lisäksi siellä oli hyllyllinen Wizard of Oz- kamaa. Ensiksi olin tietty ostamassa kaikki mutta sitten tulin järkiini koska rahaa tosiaan oli palanut (pirun kallista jopa suomalaisen näkökulmasta!) ja päädyin tähän soittorasiaan




Yhteenvetona; rahat meni eli eikö se ole onnistuneen reissun merkki? ;)


tiistai 15. marraskuuta 2016

Monster High Minis wave 3

Oon nyt kieltänyt itseltäni pääsyn Ebayhin koska tää taas riistäytyy käsistä :D Kyllä, tilasin siis kolmannen aallon näitä pikkusia ja oon vararikossa.. Mutta nämä ruokkii mun sielua!

Kuten ekassa ja tokassa wavessa, myös näissä pakkaus oli samanlainen ja mukana pinkki kaappi ja paperit.

Circus Frankie

Candy Draculaura

Getting Ghostly Clawdeen

Rag Doll Cleo

Rag Doll Lagoona

Getting Ghostly Ari

Sleepover Abbey

Original Twyla

Space Catty

Space Venus

Pattern Rochelle

Candy Catrine

Pattern Toralei

Power Moanica

Original Robecca

Pattern Skelita

Getting Ghostly Jinafire

Original Deuce



Lisäksi näitä minejä saa tosiaan niissä 3-packeissa, joissa on yksi hahmo jota ei ainakaan toistaiseksi ole saanut kun niistä. Onneksi Ebaystä saa mitä vain ;) Nämä tuli tilattua

Getting Ghostly Draculaura (3-packissa original Toralein ja circus Venuksen kanssa)

Rag Doll Clawdeen (3-packissa original Cattyn ja candy Abbeyn kanssa)

Dodii sittenhän puuttuis vielä "muutama" ennenkuin on kaikki minit (tai siis ainakin series 1, voihan olla että lisää tulee :D )