torstai 25. kesäkuuta 2015

Monster High Haunted ja Chupa Chups

On tullut ostettua pari Monster High Haunted nukkea lisää mutta molempia piti hieman säätää omaan makuun sopivammaksi. Onpahan ainakin erilaiset :)

River Styxx - Viikatemiehen tytär



Vaihdoin mekon ja..

..tummensin silmien alarajaukset







Vandala Doubloons - Kummitusmerirosvon tytär




Otin mekkokoristeen ja hatun pois...


..maalasin huulet sekä..

..tein hiuskoristeen nauhasta ja mekkokoristeen osista








Chupa Chups

Törmäsin näihin Chupa Chups suklaamuniin Youtuben videolla ja tietysti mun OLI PAKKO SAADA NE! Onneksi Ebaysta saa mitä vaan joten luotin, että sieltä löytyy myös koko sarja näitä pikkunukkeja ja niinhän myös kävi ;)














perjantai 29. toukokuuta 2015

Tuliaiset ja muuta jännää

Aaaah kesä on täällä! Sitä on niin ihana kattella työpaikan ikkunasta kun ihmiset nauttii ja syö jätskiä.. NOT. Noh, kyllä se minunkin loma sieltä koittaa sitten elokuussa :)

Sisko oli miehensä kanssa jälleen vuotuisella Jenkkilän reissullaan ja sehän tarkoitti sitä, että määpä tein sille mukaan ostoslistan, joka taas kerran koostui Funko POP figuureista. Tälläisiä sain kokoelmaan tällä kertaa

Kaunotar ja Hirviö: Rouva Pannu ja Kippo, Lumiere, Könni



 Tuhkimo, Pieni Merenneito



 Viidakkokirja: Shere Khan



Leijonakuningas: Simba, Scar, Pumbaa, Timon



Kirppislöytöjä

Koska edellisestä postauksesta on kulunut jonkun aikaa niin halusin laittaa mukaan vielä muutaman kirppislöydön sekä livekirpuilta, että facen ryhmistä.

Pinkie Cooper (and the Jet Set Pets)



Ensimmäisen kerran näin näitä outoja koiranukkeja Tallinnan laivalla vuosi-pari sitten. Musta nämä oli kammottavia :D Nyt kuitenkin näin nämä suloiset kasvot tuijottavan lelulaatikosta ja mun oli pakko ostaa se! Tämän kyseisen koiraneidin nimi on Ginger Jones. Nuken mukana kuuluisi olla kengät ja muita asusteita mutta, niinkuin usein kirppislöydöillä, ne olivat kateissa.


Kurhn-nukke





Mikä on Kurhn? Jaa-a. Ei paljon löydy tietoa kaunokaisesta muutakuin että, nukke on "Kiinan Barbie". Sen verran voin kertoa, että kasvot ovat upeat ja nukke vaatteineen laadukas. Hinnat ei kuitenkaan Ebayssa näyttänyt olevan kovin korkeita.



Starcastle

 


Starcastle on vuodelta -95. Sarjaan kuului pienen pieniä linnoja ja nukkeja. Itsellä oli näitä lapsena ja ilahduin suuresti kun löysin nämä Facebookin kirppisryhmästä.

 In The Clouds Coach. Settiin kuuluisi vielä pieni yksisarvinen.

 By The Sea Coach. Settiin kuuluisi vielä vihreäpukuinen prinsessa.

 Tämän olen jo aiemmin löytänyt mutta kuvasimpa nyt mukaan eli hän on Under The Sea Coach-setin prinsessa.










sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Kesä ja kirppikset- Tervetuloa!

Ilmat alkavat lämmetä, kesä lähestyy ja sehän tarkoittaa sitä, että LIVEKIRPPARIT JEE!! Kävin eilen tuhlaamassa rahat mutta kylläpä löytyikin kaikkea kivaa taas. Ei tätä ihan joka viikonloppu vois tehdä.. tai no.. vaan siksi koska oon usein töissä :D Tälläisiä ihania löytyi

Keraamiset lohikäärmeet


 Funko POP Legolas


Jotain feikki-Barbieita taitavat olla. Olivat kuulemma olleet keräilijällä ja siltä näyttävätkin. Nuket myös puhuvat (tai äänet kuuluvat välineistä). Itsellä oli penskana tuo oikeapuoleinen joten en voinut vastustaa


Pingviinit ja hiiri Littlest Pet Shoppeja, keltainen istuva koira Bratz Lil' Angelz petsi, kissa joku pieni New-Ray Novelty kopsu?, reunan koira Puppy Dog Tails kopsu, koira takaa Cititoy -89, gepardi perus 'Made In China'


Aasi My Little Pony fakie kuten myös vihreä poni Remco -82, My Little Pony G2 Royal Twin Babies Sparkle ja Jewel -00, TM & Nintendo Oddz On Inc. Jigglypuff Pokemon -99


 W Disney Prods Aristokatit


 Muumeja, Aladdin ja pikkukissoja


Mattel Pound Puppies Puppy Dreams -04 ja sitten tämä keltainen ihanuus on mysteeri. Mulla oli juuri tälläinen pienenä eli luulisin sijoittuvan 80-luvulle


Todellisena sokerina pohjalla on nämä käsintehdyt korut. Totoro-kaulakoru ja Frankenweenie-korvikset. Täydelliset, ihanat! <3










lauantai 11. huhtikuuta 2015

Kenner Littlest Pet Shop

Ennen näitä nykyisiä, niin uskomattoman suosittuja, petsejä oli petshopit (1992-1996). Tai ainakin sillä nimellä me kavereiden kanssa niitä kutsuttiin ja voi veljet ne olivat sitten lempilelujani. En muista kuinka paljon Suomessa kaupoissa näitä myytiin koska itse ostin ison laatikollisen niitä serkultani 90-luvulla (tai joo iskä osti mulle ;) ) mutta eiköhän nämä ole vallanneet aika kivasti leluhyllyt silloin, näin uskoisin.

Lukijani saattavat jo tietää, että mulla "joskus" menee vähän yli. Alkujaan mun oli tarkoitus ostaa vain ne mitkä mulla oli lapsena mutta sitten päätin, että no ostan kaikista söpöimmät ja kas kummaa nehän on kaikki ihan pirun söpöjä :D Lävitseni valtasi siis hervoton petshoppien ostokuume! Tässä tän hetkinen kokoelmani :)








Nyt varmaan kaikki heppatytöt kolkkaa mut mutta nuo kaks on ainoat hepat, jotka on päässeet kokoelmaani sillä en niin ole hevosfani











 Päätin, että valitsen blogiini VIISI lempisettiä! Siis viisi, hemmetin vaikeaa mutta näihin päädyin (eivät ole missään järjestyksessä)


Mommy and Baby Kitties, 1992

Settiä löytyy kahdessa eri variaatiossa- valkoinen emo ja yksi harmaa, kaksi valkoista ja kaksi ruskeaa pentua sekä harmaa emo ja kolme valkoista, kaksi ruskeaa pentua





Zoo Baby Tiger, 1993

Vasemmalla puolella oleva on Jenkkiläinen variaatio, siinä vaihtoehtoina on jompikumpi kuvan hedelmäsangoista ja joko pinkki tai lila pallo (siis tuossa katossa roikkuvan narun päässä, hyvin näkyy kuvassa -_-). Eurooppalainen variaatio eroaa majan tarroissa sekä sangon hedelmät ovat keltaisia, muuten myös tässä on mahdollista saada joko pinkki tai lila sanko sekä pallo. Tiikeri ei pääse eroon raidoistaan (heh heh) mutta niitä löytyy kolmessa värissä- tumman harmaat (kuvassa), vaaleanharmaat sekä valkoiset raidat.




Clubhouse Kitties, 1995

Setistä puuttuu valitettavasti kaikki tarrat sekä pieni alusta. Skeittilautaa löytyy myös pinkkinä vihreillä renkailla. Tuo pieni kissi ylimmällä laudalla on jotain niin ylisöpöä <3




Jump'n and Splash Frogs, 1994



Chirpy Tree Friends, 1994



Vaikka nämä viisi settiä tulivatkin ekana mieleen niin silti kaikki ovat rakkaita enkä luopuisi mistään. Mitäs tykkäätte vanhemmat vastaan uudemmat Littlest Pet Shopit? Omasta mielestäni vanhat voittaa ehdottomasti- laatu, design ja ennenkaikkea vanhemmat näyttävät eläimiltä toisin kuin uudemmat. Puhumattakaan kokoeroista, joka mua ärsyttää suunnattomasti uudemmissa esim. ei leijona ja leppäkerttu vaan voi olla samankokoisia :D Mutta ovat Hasbronkin petsit söpöjä ja niitä jokunen on vielä itselläkin vaikka paljon myin pois.