Kyllä taas apinaa koijattiin... Täytyi käydä Cittarissa asioilla ja vannoin itselleni etten menis leluhyllylle. Mutta kurkkasin vain, ihan pikkasen ja sit... siellä oli uutuuksia! :D Onko kukaan nähnyt näitä värikkäitä koiria leluhyllyillä?
Kyseessä siis lelusarja nimeltä Soft Spots ja siihen kuuluu värikkäitä täplikkäitä koiria. Tietysti myös tästä, niinkuin nykyään kaikista, on saatavilla myös bling bageja, jotka maksaa Citymarketissa 2,99 e. Tämä paketti maksoi 9,99 e. Pakettiin kuuluu 4 näkyvää koiraa sekä yksi yllätyskoira. Tuossa kyllä isolla sanotaan, että 3 harvinaista yllätystä ja mä tietysti ajattelin, että tuolla laatikossa on ne 3 yllätystä, puuh
Aika söpöjä kyllä <3