Lukijani saattavat jo tietää, että mulla "joskus" menee vähän yli. Alkujaan mun oli tarkoitus ostaa vain ne mitkä mulla oli lapsena mutta sitten päätin, että no ostan kaikista söpöimmät ja kas kummaa nehän on kaikki ihan pirun söpöjä :D Lävitseni valtasi siis hervoton petshoppien ostokuume! Tässä tän hetkinen kokoelmani :)
| Nyt varmaan kaikki heppatytöt kolkkaa mut mutta nuo kaks on ainoat hepat, jotka on päässeet kokoelmaani sillä en niin ole hevosfani |
Päätin, että valitsen blogiini VIISI lempisettiä! Siis viisi, hemmetin vaikeaa mutta näihin päädyin (eivät ole missään järjestyksessä)
Mommy and Baby Kitties, 1992
Settiä löytyy kahdessa eri variaatiossa- valkoinen emo ja yksi harmaa, kaksi valkoista ja kaksi ruskeaa pentua sekä harmaa emo ja kolme valkoista, kaksi ruskeaa pentua
Zoo Baby Tiger, 1993
Vasemmalla puolella oleva on Jenkkiläinen variaatio, siinä vaihtoehtoina on jompikumpi kuvan hedelmäsangoista ja joko pinkki tai lila pallo (siis tuossa katossa roikkuvan narun päässä, hyvin näkyy kuvassa -_-). Eurooppalainen variaatio eroaa majan tarroissa sekä sangon hedelmät ovat keltaisia, muuten myös tässä on mahdollista saada joko pinkki tai lila sanko sekä pallo. Tiikeri ei pääse eroon raidoistaan (heh heh) mutta niitä löytyy kolmessa värissä- tumman harmaat (kuvassa), vaaleanharmaat sekä valkoiset raidat.
Clubhouse Kitties, 1995
Setistä puuttuu valitettavasti kaikki tarrat sekä pieni alusta. Skeittilautaa löytyy myös pinkkinä vihreillä renkailla. Tuo pieni kissi ylimmällä laudalla on jotain niin ylisöpöä <3
Jump'n and Splash Frogs, 1994
Chirpy Tree Friends, 1994
Vaikka nämä viisi settiä tulivatkin ekana mieleen niin silti kaikki ovat rakkaita enkä luopuisi mistään. Mitäs tykkäätte vanhemmat vastaan uudemmat Littlest Pet Shopit? Omasta mielestäni vanhat voittaa ehdottomasti- laatu, design ja ennenkaikkea vanhemmat näyttävät eläimiltä toisin kuin uudemmat. Puhumattakaan kokoeroista, joka mua ärsyttää suunnattomasti uudemmissa esim. ei leijona ja leppäkerttu vaan voi olla samankokoisia :D Mutta ovat Hasbronkin petsit söpöjä ja niitä jokunen on vielä itselläkin vaikka paljon myin pois.



